Minggu, 18 Januari 2015

Hari Guru dan Jum'at Bersih

Oke, kita kembali lagi di HARI GURU SMANESAKE yang ke 21
jadi, posting saya kali ini hanya beberapa foto tentang hari guru di SMANESAKE, Foto disamping ini adalah foto yang saya sendiri mempersiapkan diri karana saya menjadi penunjuk jalan yang pertama di garis start......
 Foto yang kedua ini adalah foto yang dimana Bpk. Aziz menyerahkan Kue kepada guru yang paling muda di SMAN 1 Kedungadem ini, yaitu Bpk. Anwar Sakri.....


 Ini dia foto yang ketiga adalah foto yang dimana Ketua OSIS kita sedang narsis dengan Anggotanya. Perlu diingat bahwa yang kiri itulah Ketua OSIS kita saat ini. Ini waktu Jum'at bersih.


Hanya sekian yang bisa saya posting di Blog ini,
Ini hanya beberapa foto yang saya punya di Hp, jadi nantikan postingan dari saya selanjutnya.

SMANESAKE JAYA
SMANESAKE HU...HU...HUHA

1 komentar:

  1. Do you realize there is a 12 word sentence you can speak to your man... that will induce deep feelings of love and instinctual attractiveness to you deep within his heart?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's instinct to love, treasure and guard you with his entire heart...

    12 Words Will Fuel A Man's Love Impulse

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will make him work better than ever before to make your relationship as strong as it can be.

    In fact, triggering this dominant instinct is absolutely binding to achieving the best ever relationship with your man that once you send your man one of these "Secret Signals"...

    ...You will soon notice him open his soul and mind for you in a way he never experienced before and he will see you as the only woman in the world who has ever truly fascinated him.

    BalasHapus